det är över nu, men jag kommer ihåg alla stunder med dig.

jag har kommit in i en gyllene tider fas! och jag lovar att det är gyllene tider just nu, livet glänser. jag glömmer det jag borde glömma. jag glömmer inte, men jag slutar bry mig, på ett bra sätt. och jag har framförallt varit duktig med skolan. det känns så sjukt bra, jag måste verkligen fortsätta så! verkligen. idag så har jag liksom först gjort ett historia prov, sen ett kemiprov, sen hade vi bild då skrev jag typ ett a4 med nå skit, sen hade vi svenska då skrev jag 1 och ½ a4 på en bok/filmanalys vilket var fett bra, sen hade vi engelska och jag gjorde allt vi skulle göra den lektionen. helt sjukt! jag känner mig så stolt, för direkt när jag kom hem tog jag med mig ozzy och var ut och gick/sprang! evelina is going to be a duktig girl! yeah!

lillebror och ozzy osbourne

busade lite

bara resterande prov denna vecka.. inte så mycket, nejnej

och såhär happy känner jag mig inför det, men jag grejare


själv tycker jag att dom är hyfsade menee, skulle ju inte sitta fel med lite mera VG åtminstone. 
nu ska jag åka till farmor och sällskapa med henne litegrann. skriver kanske senare också. tja
                                       

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0