det finns ett om om påven är en häst

citat by henke, jag gillar honom. min svenska, historia och religionslärare. han är en av mina favoriter, lätt! haha
"det finns ett om om påven är en häst!?"
"haha va?"
"ja, är påven en häst?"
"öh nej?"
"nej jusste, det finns inget om!"
haha, skön kille. btw så sket jag och emma i muppis, vi stannade hemma och chillade till filmer istället. lika najs det. just nu håller jag på och laddar upp bilder på alexander på facebook, bara för att jag sa till honom att jag skulle göra det. hehe. snart ska jag gå upp och lägga mig och plugga, och sova! tror jag drar igång en film också, kanske. det återstår att se!

alexander


godnatt love's
                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

Henrik är nog en av allas favoriter xD jag hittade din mössa btw (under min säng) ;D <3

2009-10-22 @ 18:35:02
Postat av: evelina

haha bra! ta med den till skolan imorgon!!!!!!!!!!! :D <3

2009-10-22 @ 19:13:00
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0