don't bring flowers after I'm dead

amina är här, det är najs. jag har saknat henne, mycket faktiskt. just nu sitter hon och målar kalles naglar, rosa! hon målade nyss mina tånaglar, och sina egna vanliga, min målade jag ju själv igår, haha careface på det. men alltså, vi hade ju en del att prata om så då kan man ju hålla sig sysselsatt samtidigt. lika bra det.
"ta av dig den hära jävla rocken då"
"men vadå rock, det här är ju förfan en morgon.. rock, hehe"
du är så dum kompis, men jag gillar dig tameattan, det gör jag! <3



hej kompis
                                          

Kommentarer
Postat av: aaaamina

ÅH KOMPOSTIII :D jag har saknat dig med. mer sånna här dagar tack! hahaha. helt fult :D "morgon... rock" <3

2009-10-07 @ 20:54:22
URL: http://aminis.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0