jag har slitit ut så många skor, i en stad där ingen längre bor.

åh jag är så smart. erik åkte nyss, aja. han var iaf här ett tag. och han kommer tillbaka imorgon. sån tur är. men det var inte därför jag är smart, det är för att jag kom på att man kan stoppa in minneskortet till kameran i datorn. såååå najs. då blir det bilder i veckan iaf! underbart.
idag bara:

eftersom att det är halloween så var det även kuslig stämmning uppe på berget.

och jag var en witch for a moment.


sen kom polarn&erik (haha) och eftersom han var dum och inte sov över så är jag dum och lägger ut bild som jag inte fick! hehe

<3
                                

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0