du kom som en vind, du var som min kindtvättare

hej yo tja tjena goddag godkväll snapphuttsan! jag sitter nu här med min vän amina. hon är väldigt äcklig, därför tycker jag inte om henne alls. för hon är så jävla dryg! aja, nog om henne, hon är inte värd uppmärksamheten. men jag har iaf varit i skolan idag, fick tillbaka 3 prov. 2 av dom hade jag fått IG på, konstigt när man har ap sug lärare. deet var inte heller värt mer uppmärksamhet. nu ska vi göra drinkar och plugga och äta glass! TJÁIOO

hey baby
                            


Kommentarer
Postat av: aaaamina

HAHAHAHAHAHA så jävla kul rubrik xD

2009-10-23 @ 17:33:09
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: evelina

skoja inte :D

2009-10-23 @ 23:18:58
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0