everything is not what it seems

just nu hör jag att det är magi på waverly place på tv'n. kanske jag borde gå ner och kika på det? far min vill inte att jag ska sitta vid datorn. förstår inte varför.. faktiskt. menmen, antar att jag borde gå härifrån då, satt jag inte gör honom dissapointed.. men DC är ju på där nere satt jag kanske ska gå och kika på det, dom har oftast något saftigt att erbjuda.
orkar inte skriva, så jag dokumenterar min dag i bild:

vaknade, och piggade upp mig litegranna.

drog mig in till det vackra tierp för att uträtta några ärenden.

som att tex komma fram till att jag ska införskaffa ett par brillor (H)

och dra en vända runt moniques.. m.m

tillbaka till stationen och dra mig mot söderfors

där stötte jag på barbie sådär helt random.. snygg va?!

sen umgicks jag med aminsing, tills vi drog oss vidare till julia lina och fled.

sen drog jag mig hem till la casa in Stierp, hahah! bilden är dock inte från idag.
nu tror jag nog att jag ska dra mig ner mot kaffekokarn, blev riktigt sugen.. mumma!
 imorgon! :D           


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0