eyyyy yo, listen what i say hoeeee

tja!
jag var i skolan idag, det var jätte jobbigt. jag bara ville lägga mig ner och sova. men det fick jag ju inte. så jag gick hela skoldagen, utan gnäll (nästan).. och sen stannade jag i tierp med mina vänner ett tag.. sen tog jag tåget till ppsala och mötte mamma, så vi köpte lite vintergrejer till mig,. det var behövligt jappjapp. man fryser ju arslet av sig nu för tiden..
nu är jag iaf hemma hos min käre far igen efter 2 veckor. och det ska ju bli mysigt att få bo här ett tag nu igen.
men tja
                                               

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0