from the bright side of life

det sägs att gräset är grönare på andra sidan. jag tror iaf att jag vet vart jag tycker att gräset har den grönaste nyansen. jag har inte vart på alla sidor, fast jag känner mig ändå väldigt lyckligt lottad. som har det så bra, med allt! jag tänker efter och inser saker som jag inte insett förr. grejen är den att jag uppskattar verkligen det jag har, men är inte så bra på att visa det. men jag har alltid haft det så himla bra! även om jag inte alltid mått bra. som en viss vän sa till mig en gång, "alla bryr sig om dig evelina, dom bryr sig till och med för mycket". kan det vara så att jag alltid haft det så bra att jag inte inser? 
nu ska jag sova, om ca 10 timmar ska jag göra stan med amina.

GODNATT

I don't even think I realized how much I should miss you
when we become what we became.
damn, you know
i love you!
                                         


Kommentarer
Postat av: aaaamina

och du vet att jag älsakr dig<3

2009-10-27 @ 18:02:54
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: evelina

<3

2009-10-27 @ 19:49:15
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0