godmorgon, no fantasy

jag har verkligen ingen fantasi right now. men det känndes rätt att skriva, så jag tar och skriver. jonas väckte mig nyss, ska jag vara ärlig så vaknar man av hans hårde steg i trappen, men sen öppnar han dörren och säger "oj, är du redan vaken" då liksom jaaaa. hahah han fattar inte att det var han som väckte mig heller. careface.
ikväll har jag bestämt mig för att jag ska ha roligt, men jag får inte tag på ida, återstår då att se vad kvällen har att bjuda på. har inte så mkt mer att skriva meneee.

nyvaken & trött, makes morgonhumör på topp!
fairytales don't always have a happy ending, do they?
                                 

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0