hejhej, jag klarar mig nog. jag sitter på en sten vid en sjö i en skog.

det händer alla, det vet ju alla
jag trodde aldrig att jag skulle falla
det gick så lätt, och sen så fort
som om jag passerat nån sorts himmelsk
port

nu mera kör vi den låten på musiken, rätt najs faktiskt.
annars så är min fantasi totally off idag.
 fast jag har haft utvecklingssamtal, det gick fett bra. + att jag fick se mitt engelska prov, där jag var 3 poäng ifrån MVG. det var iaf najs. sen hade jag sam prov, men hoppas att jag får G där. känns inte nödvändigt att kämpa för högre betyg där, det är inte så viktigt liksom. för övrigt så känner jag att jag kommer sakna killarna i min klass nu eftersom att vi har lov 1 vecka, sen har tjejerna prao 1 vecka, sen har killarna prao 1 vecka. satte jag ska klara mig utan dom i 3 veckor.. kommer iaf träffa dom på lovet, i guess!
nu ska jag prata med mamma, ringa erica och smsa till erik, men jag återkommer tids nog.


                                           

Kommentarer
Postat av: fled flinta den nyggaste!

hahahahahhahahaahahh en jiktig jiten jåttifejd på den andja bijden xd

2009-10-23 @ 18:57:42
Postat av: evelina

det vaj mitt syfte att se ut tom en jiten jåttifäjd! :D

2009-10-23 @ 23:25:32
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0