i know you want me.

haha oj vad jag är.. jag vet inte vad jag är, jag är inte riktigt ledsen, och jag är inte förvånad, men jag är som en blandning mellan besviken och arg. som sagt, sanningen gör allting s mycket bättre. om den kommer fram direkt.
aja, palla bry sig om det, viktigare är att jag har träffat erica, omg det var typ 2 månader sen sist, och det brukar inte ens gå en vecka. men nu hade det gått typ 2 månader. helt insane, så jag drog mig ner till strandvallen efter att ha åkt bil med mamma ett tag. där träffade jag också typ marcus, kim och ida som jag också hade saknat ffett. jag får ta och lösa det här alltså!

var in på affärifjuxen med morsis, the one and only one!

sen åkte jag på hockey.. mitt  STORA intresse, och jag förstår precis allt som händer!
                                      

Kommentarer
Postat av: linnea - the one and only!

haha bilden x)

2009-10-24 @ 17:38:34
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: emma

men ojj vilken fin bild du ;)

2009-10-24 @ 19:59:27
Postat av: evelina

men den andra var på bara loddan, satte denhära passade finare :D

2009-10-25 @ 13:07:37
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0