i want you to want me, i need you to need me

jag kom nyss hem. hem, till sidskogen. jag har kommit fram till nu att jag inte behöver veta vad som är hem, för alla 3 ställen är mina hem. jag tänker inte välja. men jag är arg, för mamma tog inte med min dator hit. gud vad jag är sur, jag ville ju ha den, NU! men nejnej, jag får använda jonas gamla dator hela veckan, eftersom att jag blir här i över en vecka nu. men det går väl bra det med. nu får jag väl se vad som händer, mamma och jonas åker iväg till hästberg på middag sen. jag orkar inte komma med, så erik kommer väl och sällskapar med mig! och ja, jag tror jag har glömt kamerasladden, så det blir tragiskt nog en bildfattig vecka nu antar jag. 
TJA
                          

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0