idag blir det mycket.

ah, medans jag pluggade igår så kom daniel och jag fram till att vi skulle mötas ute på flygfältet, sagt och gjort så cyklade jag ut vid 7. tiden bara rullade fram och när jag kom hem var klockan efter 9. frös som ett as gjorde vi iaf. och när jag kom hem hade en viss host kalle host stängt av datorn för mig, så jag lade mig och pluggade istället. aja, daniel är ju bra, kim med. bröderna eriksson är bra!

daniel eriksson!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)
                                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Evelina<3!

2009-10-15 @ 21:30:37
Postat av: Danneh^

evelina är bra :) <3

2009-10-17 @ 20:14:52
Postat av: evelina

du är bra daniel <3

2009-10-18 @ 20:52:22
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0