it's time to be a big girl now, and big girls don't cry

jag tror aldrig att jag kommer bli någon "big girl".. det vill jag heller inte för den delen. jenny haqr kommit hem från turkland och just nu sitter jag och väntar på henne med stort V. sen kommer även pajjen efter att hon var i uppsala och kollat på någon bög skola! (H) nu skrev jenny att hon kommer om 13 minuter.. cooooooooolomisimo!
btw så har jag gjort engelska och biologi prov idag, man kan ju alltid hoppas på att jag klarade mig där iaf. imorgon ska jag skriva mitt sista prov nu för denhära gången, känns fett bra! även fast jag inte fått så bra results.

jag har saknat min tölp nu en del! <3

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0