jag kan bara så ett frö, ge ett råd. ta ditt spö, låt oss gå och fiska

jag vill till järvsö, med jenny och johanna. satt vi kan sova i stugan och nattfiska. det är så grymt mysigt, och framförallt.. en klassiker! så sjukt mysigt, tror jag ska försöka tvinga med dom snart. hehe. även om jag inte ska dit förän om 2 veckor meneeeee.. det löser sig, och jenny kommer inte hem förrän om en och en halv vecka. jag saknar henne, och johanna med för den delen. åh mina kära och nära.
men jävlar på fredag så åker jag och johanna till sthlm!!!!!!1 asnajs, verkligen inte apbajs. för micis skull. sen på söndag blir det göteborg gbg götet by the night! toppen. love it!
men tja, jag saknar amina & erica & cissi & iow & ida & mamma & massa annat också. hm

                                                


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0