just tryin' to find my way back home

john-e var schysst och körde ner mig till stationen imorse. satt jag kom till tåget, och till stationen kom erik på en snabb visit (y). sen tog jag tåget till gävle och mötte aminsing på stationen där! mycket trevligt, känns som om jag håller på att hitta tillbaka. till där jag hör hemma. perfekt mannen! vi gick på stan och ödslade en hel massa tid till att komma på vad jag skull vara på halloween, men till sist efter att vart inne på party queen ett bra tag så fann vi svaret. vi gick på stan lite till rotade oss igenom en massa affärer och till sist donken.

godmorgon

en glad edwin

en gladare edwin

och min gladaste edwin

party Queen!

jaaaaa! men nej!

en mus, det sägs att för att bli av med sina rädslor och fobier, så ska man utsättas för dom. så, jag möter min rädsla och blir en av dom för en kväll!
kjol; gina 249:-
musgrejer (svans, öron, rosett); party Queen 99:- 
                                       


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0