la more ve la musica.

eftersom att jag har tråkigt ska jag lägga in bilder. och när man kollar på dom kan man tro att jag är musikalisk. men tyvärr, det är min mammas alltihop, saxofoner och flöjtar och marackas och piano och gitarr och hela köret för att skapa ett da capo!

faktum är, att till och med byxorna jag har på mig är hennes.
men resten tillhör mig. och allt som är hennes är mitt.. tycker jag

gitarren, jo den är vacker, men ack så svår

oh piano, där jenny för mig trudelutter drar

ka tjing, maracas baby maracas!


Kommentarer
Postat av: Seniorkingpin

Gitarr is the shizzle :D

2009-10-02 @ 18:36:20
URL: http://fråga_vem_som_helst.NU
Postat av: evelina

dock, förstår jag mig inte på den :(

2009-10-02 @ 18:40:15
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0