lidingö, lidingö, lidingö, lidingö, alla skrattar på lidingö

nu är jag hemma, efter en utmattande helg. ojoj, vi har haft det bra. men nu är jag jävligt trött. var i tierp igen 09.00 imorse, efter att ha åkt buss/tåg sen klockan 00.20 typ. sen vaknade jag vid 4 av att wiktor kom och skakade om mig. men jag har en hel del bilder också. dom som inte är här finns på fejjan. I guess!
men iaf, igår klockan 12 avgick bussen från t-centralen, sthlm. och klockan 14.00 var vi i norrköping där vi plockade upp en gustav!! vi stannade på donken i jönkan. tror jag och sen 18.30 var vi framme i götet. där vare partiii, tills vi tog och satte oss på bussen igen vid 00.20. och åkte tillbaka till sthlm.


kort sammanfattning i bild. resterande ligger på facebook!

09.14, hemma igen.. hos farmor. skapligt trött!
nu ska jag sova. 
                                           


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0