marknaden.

ja, jag lovar dig att det var marknad idag. först var vi dit på lunchen, sen var i där efter skolan också, haha så fail att det har varit samma marknad i alla år. men vi går fortfarande på den. men det är ju kul vafan :D och idag var jag lite söt och tog med min lillebror, eftersom att jag lovade att vara barnvakt sen imot kvällningen.. nu har jag iaf åkt hem med han, och vi har ätit pannkakor. YEAH! och ikväll är det inlåst på tv'n! och jag måste sova tidigt, och plugga.. damn.
hehe, tyvärr blev det bara cam bilder. eftersom att jag har glömt kameran hos mamma. men iaf, bilder:

ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG!

                                                


Kommentarer
Postat av: maja lundeberg

Fiiin blogg! super gulliga bilder på dig och din lillebror! <3 :)

/Maja

2009-10-08 @ 22:16:02
URL: http://lundeberg.devorte.se

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0