no, nothing can take you away from me

alexander och erik gråter till titanic, det är fett sött tycker jag. det ÄR manligt, att dom till och med erkänner att dom gråter till sorgliga filmer. jag likear det!
just nu funderar jag på ifall jag ska åka ner till marcus och till ljusdal på nå skit ikväll/natt eller om jag ska vara hemma oc ha taco mys kväll med mamma och vem dom nu bjuder hem på besök ikväll. det är ett väldigt svårt val tycker jag, för jag vet inte om jag vågar umgås ensam med en massa stora starka grabbar (a) haha. men det löser sig skani se!

bra grabbar! me like
                                      

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0