pannkakor made by the hands of god

the pancakegod! jag lagade nyss pannkakor åt mamma. och självklart mig, eftersom att det är min favoritmat, och eftersom att jag lagar världens godaste pannkakor så åt jag middag idag! och dessutom är jag frisk nu, helhärligt! jag tycker faktiskt att folk borde höra av sig till mig om dom vill ha pannkakor, för mina är verkligen godast i världen, och jag har vittnen på det!!!
nu ska vi nog dra en sväng in till gävle mamma och jag, ja jag har fortfarande inte varit utanför huset sen i söndags, hahah, inte ens öppnat ett fönster. så jag kan känna att det är dags nu. så jag tror jag åker till gävle och köper cola. och jusste, hämtar oskar och jessica. kan ju vara bra att komma ihåg.

jag älskar dator <3
                                       

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0