random informaciones om min dag bara

fett slapp dag idag vill jag lova, försov mig i morse (hehe, som alla andra mornar) men vad gör väl det om 100 år tänkte jag då. så jag åkte till skolan och första lektionen för mig blev matte. så hampus och philip satt och förde ett samtal, samtalsämne evelina. dom är rätt skojiga, grapparna. och agneta sa att dom fick hoppa ner en grupp om dom vill, men det fick minsann inte jag... då blev jag arg. efter det hade vi musik och hehe, fredrik var så smart så han satte mig vid elgitarren. vilket han snart lär ångra, eftersom att vi ska fortsätta med samma instrument ett antal gånger.. sen hade vi iaf engelska, vilket var otroligt tråkigt. men jag överlevde alla diskussioner om greenpeace ändå. efter att jag gått därifrån var det mentorstid och då minsann kommer jag inte ens ihåg vad dom pratade om. haha. men sen hade vi lunch i typ 2 timmar satte det var najs, och efter det kollade vi på film dom resterande 2 timmarna av dagen. eller ah, alla 8or och 9or fick gå till aulan och kolla på i taket lyser stjärnorna på bio. den är sorglig, vill jag lova. sen nu har jag varit i tierp med lite vänner i 2 timmar och nu kom jag hem och här var det tomt.. men jag väntar på att min kära familj ska komma hem, för sen ska vi på avslutningsgrej.
aja, haha vilket drygt och bara onödigt inlägg. 
                                           


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0