random rubrik

jag är uttråkad, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. jag har spelat alla spel som jag kan hitta på hela internet, ENO HUNTING är min klara favorit, det är jättekul. www.fjortis.se/emohunter prova det! fast loddan äger ut mig på det, och de är ju mindre roligt.. men jag klarar iaf skjuta 38 st, fett tufft. hur många loddan skjuter tänker jag inte gå in på! nu måste jag verkligen hitta på nånting innan jag dör, säg mig ska jag, äta, baka, gå ut, eller nånting annat trevligt? hmmmmmm

jag gillar att klättra i träd, och jag gillade att vara på iow, i ryde med mina kära kamrater. i parken under detdära trädet, även om jag inte var under hela tiden!
                                              

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0