TISDAG 20/10

jag är hos emma. men vi ska snart dra oss mot muppsala, tänkte kolla lite stuffs! för övrigt så har jag vart i skolan hela dagen och när jag kom in på första lektionen i morse, var det matte och dessutom hade vi prov vilket jag trodde skulle vara på fredag... men fan, jag överlevde även det! såklart..
haha aja, nu ska vi plugga och skapa en blogg till emmsing. annars så drar vi in till stan sen också. drar självklart en donken. btw, så är majbritt ett snyggt namn. fasteeee, inget slår evalena!

evsing+emmsing= matchmaking!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0