tisdagen som var efter måndagen

dagen har gått som smort. känns som jag är inne på en bra sida av livet just nu. helhärligt! först vaknade jag 04.00 för att publicera mitt blogginlägg, haha vadå g33k. men jag hade precis skrivit det förra blogginlägget, så bara loggades jag ut. sen när jag gick in på blogg.se så stod det "inloggningen kommer vara stängd mellan 00 - 04" jag fick damp, så jag satte larmet på 04.15. men som tur var vaknade jag 04.03 av mig sjlälvt! asnajs! sen så fortsatte jag sova tills det var dags att gå upp. typ vid 10. tåget gick ju vid 12, satte tillockmed det var perfekt. NAJS
                              

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0