tusen år och tusen mil, vi kan åka tusen till.

nu har jag kommit hem från skolan, och jag har varit as trött idag. det vill jag lova. men omg, jag fick MVG på min filmanalys på svenskan. känns ganska najs vaaaaa! och nu är jag återigen hos mamma efter 2 veckor hos pappsen.
nu har jag fett ont i huvet eftersom att en viss abodi sköt en fotboll rakt i skallen på min på jumpan.. satte, tja! btw så gillar jag beautiful girls - sean kingston inte bara lite! så jävla härlig låt! får inte glömma att ringa erik sen också, han fyller år idag.. palla

en evelina för ca en minut sen, haha jag går med stövlar inne för jag såg att mamma har satt ut musfällor. då är det bäst att vara utrustad!
                                             

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0