va du e söt, min kära lilla påni! va du e snäll, min kära lilla häst!

jag har varit på fotbollsavslutningen med mina söta små knattar nu, och dom var beträffligt duktiga! (: hehe. en viss jakob var där också och var lite busig. aja, sen när jag kom hem bad pappa mig att följa med och ta in hästarna(?) satte klart jag följde med, och minsann vi hade ett antal nya hästar som jag aldrig ens hade sett, haha! menmen, jag kännde iaf igen min häst (y) och ölen, ganska imponerande va. jag fick tillockmed leda in min pålle, och han är stor vill jag lova. ville bara skryta lite.. hehe. men faktiskt, dom är ändå lite mysiga ibland, dom stora läskiga krabaterna. och dom är ju igentligen en så stor del av mitt liv.

wiktor & ölen

oskar & lolita (som är delvis min) när hon vann kriteriet.

Lolita, Wiktor & Oskar. när hon vann kriteriet.
det ÄR värt att skryta om, det vet dom som är intresserade av trav. hehe
jag hittade tyvärr inga bilder på min stora hästpålle.
haha, careface. GODNATT iaf.
                                              


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0