we weren't borned to follow.

ojja matjosej. philip hagberg påminner as mycket om mattajz! var bara tvungen att få det av hjärtat.
jag kom nyss hem från farmor, hon är alltid lika trevlig! dessutom var jag ju hos farfar, jag vet inte varför men man säger alltid att man åker till farmor. fast man åker ju både till farmor och farfar. dom bor ju där lika mycket och man hälsar ju på båda 2, men det blir bara att man säger att man åker till farmor, konstigt..
nu när jag har kommit hem är mina planer för kvällen, biologi, fysik, spanska och hemkunskap, hmm.. känns frestande, NOT! menmen, det grejar jag. nu ska jag ringa johanna! vi har lite små (fett stora) problem, som jag ska se om dom har blvit lösta nu. men tja

oj, sommaren 08. johanna peace och evelina fridge in flower! JÄD <3
                                     

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0