when i look at you my mind goes on a trip

jag är trött. fast jag sov länge idag? menmen, sånt är livet. jag kan ju inte precis påstå att det är ovanligt att jag är trött satte.. och omg, idag när jag drog igång tv'n så var det tzatsiki. jag menar shit, det var ju as längesen man såg den filmen. och han är ju så söt, pojken! åhåhåh.. imorgon åker jag iaf tillbaka uppåt i landet, till hälsingland. lika bra det. ska ju ha prao vecka nu, satte. och så ska jag väl leka med erik imorgon tror jag. om bestämmelserna blir såna.

en riktig karlakarl. även om jag inte fick någon fin bild. haha

I never thought I would fall for you as hard as I did
you got me thinking about our life, our hous and kids
every morning I look at you and smile
cuz boy you came around, and you knocked me down.
 
                                       

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0