when i'm on from under

YEAH, nu blir det party babes! och jag lovar att när jag kommer hem har jag en massa bilder. om typ en timme tar vi oss in till t-centralen så vi sen kan hoppa på partybussen och ta oss till götet, asnajs! det ska bli helt jävla amazing, helt oslagbart verkligen. omg, fekke fekke spåra spåra! som mici skulle skrivit. om det ska bli najs ikväll, och inatt, och idag. men jag är på lidingö nu, satt vi ska åka till stan snart, så jag måste gå och klä på min och göra min iordning nu, hehe. dom andra är snart klara tror jag, CRAP! aja, C YA!

min älskling mici <3
                                             

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0