25/9 10:42, 2009

ah tja, inatt drömde jag ashemska drömmar, fast jag sov meed ida. ja, jag har börjat drömma igen, igår drömde jag 3 olika drömmar som jag berättade om för jenny, men nu kommer jag bara ihåg en av dom. och inatt drömde jag 2 olika drömmar... en var ashemsk!! men jag ska inte prata mer om det.
mooosen ska ringa mig när hon har lunch, och sen ska jag gå till henne :d och träffa henne, omg jag saknar henne! nu blev det mycket henne.. men jag ska iaf träffa mooooosen, och det var på tiden. sen ska jag få träffa erik idag också hoppas jag. vore rätt najs faktiskt, och på tiden det med... nu har jag inte tid längre, skriver senare. pussN!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0