bilder

tjao! jag har haft en trevlig dag med grabbarna. eller ah, jenny & johanna. och jag var lite duktig och fick till iaf några kort. även om mer än hälften av korten inte får komma ut pga att vi är så jävla fula :D hah! suck on that. meneeeee.
Njoy people!

vi började med datorn, as always.

sen valde vi att färga håret (klicka på bilderna så blirom stora(a))

chillade en fet in tha bathtub! fresch jag vet..

men färg i håret och annat fräscht började vi laga maten.


blev anfallen av en mördare, med osthyvel...

finglasen och allt!

dum som hon är, HA-HA!


tack för denhära dagen kvinnor!


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0