blött och vått

regnet öser ner ute. det gjorde det igår också, men jag tycker det är mysigt. att höra regnet smattra mot rutan. kanske sitta på altan och lyssna, det är faktsikt riktigt mysigt.. men det märks verkligen att det håller på att bli höst. eller ah, det typ är höst. men jag vill ha sommar, sommar året runt. typ vinter i december och sommar dom återstående 11 månaderna. hade inte suttit helt fel.
mitt blonda hår har gått och blivit som gummi, tycker jag iaf. men jag ska klippa mig den 16de satt det är nog ganska lugnt. så måste jag färga skiten också. gjorde aldrig det förra veckan. men fixar det snart!
nu ska jag vänta på we och kolla på television!
puss&kram /världens bästa evelina

gummi?


cozy shit!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0