busy woman

svenska provet gick faktiskt helt okej, det gick till och med bra, nästan toppen (: bra evelina! jag och johanna gick till umo också, precis som vi skulle. nu äre bara att vänta en vecka.. och jag blir jävligt arg om det är som jag fruktar. jag blir inte ledsen eller så, bara arg! jag har börjat utveckla min ledsenhet till ilska, jag är typ arg helatiden istället för att gråta. säg mig, har jag lyckat bli en bitterfitta? c;  närå.
dessutom kom junars och sa att han tyckte jag skulle komma dit och prata nån dag, satt ska väl gå och bstämma en tid med honom imorgon, min kuratortid var minsann inte över. men vad gör väl det om 100 år. som jag brukar säga C:
nu är jag busy woman resten av veckan
onsdag; fotboll med gull
torsdag; familjekväll och starthäst på travet..  snäll som jag är så följer jag med min familj på deras nöjen
fredag; fekkeh hos snuffle!    om det stämmer på ryktets vägar? minsing, var vänlig kontakta mig, vi hade mera att prata om :)

lördag; sova, dop, sen troligen stan med bio och p&k
söndag; såklart sova som attan sen kanske umgås med någon kompanjon :)


pappa&kristin,    jag älskar er <3


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0