dont hurry in love, no you just have to waight.

tja, jag är hemma från emma nu. det rimmade. imorgon åker jag troligtvis till järvsö, eftersom att vi är lediga torsdag & fredag! asnajs. hehe, en hemlighet.. jag har nyss skickat iväg ett mejl till bolibompa om att jag vill praoa där! :D en till hemlis, jag är kär. så mycket, fortfarande. nu ska jag ta en fika med mamma, duscha, prata i telefon & sen antagligen sova. känner mig otroligt trött.. men trots denna trötthet kan jag lägga ut lite fina bilder från helgen. men har typ 100 st så jag orkar inte lägga ut alla. men lite pics iaf:

det var fredagen.
sen kom lördagen! :
min gård bara



promenerade ner mot sjön





åh älskade sidskogen <3

sötkissemiss var inte linslus:


en till bra sak med lördag, mamma kom hem med min älskling <3


och till sist.. söndag:

söndag förde med sig färd till tierp.

mor kära mor, trots allt älskar jag dig. du får mig på bra humör, ja du har äntligen lyckats! jag gillar din nya bil också, och MAX hamburgare, hehe <3


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0