girls just wanna have fun!

yes, jag tog sällskap med jenny och nichole till gävle igår, efter att ha umgåtts ett tag på tierp med polare. och efter att ha tagit tåget till gävle fortsatte jag till järvsö. där träffade jag erik(!) sen fick jag hämtning och åkte upp på skogen.
planerade att jag skulle kolla på dirty dancing då också när den började vid 10. men så fort jag la mig i soffan somnade jag.. lyckat, satte när jag sen vaknade av att det ringde kvart i 12 så spolade jag tillbaka i boxern och kollade på filmen till 2 istället. sen eftersom att mamma och jonas var i norge så passade jag på att sussa i deras säng, mycket najs. jag sov typ aslänge, hehe blev väckt av telefonen återigen vid 11, satte då gick jag in till gunnbritt och hon bjöd på frukost och filmen män som hatar kvinnor. hemsk film, fyfan
nu är iallafall mamma och jonas hemma igen.
fördelar med att mamma kom hem:
hon hade med sig min dator <3
hon har med sig norsk fyrklöven choklad! mumma
jag har skjuts varstans
ah, så var det säkert nånting mer, hehe


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0