godmorgon, my love

nu har jag vaknat efter en god.. natts sömn hos moa silverfisk. hon sitter just nu och sminkar sig och jag kollar på hennes dator, pratade nyss med mamma och kollade satt hon kan hämta mig i gävle. klockan fyra kommer tåget till gävle, sen kollade jag upp när galleriorna stänger och det var klockan 5 satte vi kanske hinner ta en sväng på stan, hon och jag! :)
nu ska jag åka med mo till ljusdal snart fatt hon ska ha gig, sjunga alltså. kommer bli mums! btw så träffade jag erik igår också..!
pusshaaaay

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0