hands up, baby hands up.

hhe, jag klippte mig idag. det blev inte lika kort som jag hade trott men det slitna försvann iaf. och så har jag skaffat lugg, alltså raklugg typ. sen umgicks jag med folk i tierp tills jag tog 6 bussen hem till min käre far. hehe, dessutom var jag in på unkan idag, för första gången. kände mig as lodig som gick dit, men vad gör man väl inte om man har tråkigt i tierp och det regnar ute? faste, ja. det var väl ganska fint där. man fick fritids feeling. och jag gick på fritids tills 6an för att jag tyckte om det så mycket Xd haha. sen närman blev för stor och inte fick gå där längre blev jag as ledsen att jag var tvungen att sluta.. haha.
jag försökte få ett kort på luggen men batteriet i kameran bara dog. satt jag visar så fort jag får tillfälle!
nu ska jag titta på hannah montana! chiao! :*


jag har ett idomin hjärta på min spegel

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0