hollaaaaaaaaaa

tja, jag är ganska på dåligt humör atm. ingenting blir som jag vill att det ska. allt bara blir fel. man kan iaf försöka, eller åtminstånde tala sanning.. för det är så mycket värt, det är så mycket bättre än att hitta på en massa skit och bara låtsas. säg sanningen direkt och skit i att hitta på en masa saker och livet leker vidare mycket fortare och lättare, jag lovar dig. jag har själv vart en lögnare, men också en som alltid säger som det är. och jag kan säga dig, att du själv mår mycket bättre av att inte ljuga..
tänk på det.

ikväll ska jag lägga ut massa bilder från gårdagens fotorunda!


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0