inlägg nummer dos ciento

eller nånting, spanska är inte min skarpa sida, men eftersom att detta är mitt inlägg nummer exakt 200 så tänkte jag stoppa in lite extramaterial ;) haha en sak till, jag har suttit vid datorn sen jag vaknade idag. och snart ska jag gå och lägga mig Xd haha

ah, en kärleksfilm som jag och emma gjorde i början av 8an, som också är orsaken till mitt MVG! :D

haha, en helt vanlig vinterdag i söderfors.


en film jag gjorde till erica för ca 4 månader sen, men som youtube inte godkännde ljudet på :'(


och sist men inte minst, roligare video finns inte! jag har ALDRIG varit fulare :D

skulle villa lägga ut dokumentären och en till film men dom finns inte på tuben och jag tror inte att dom har tillåtelse att hamna där heller ;) haha
peace out people, and remember:

                                              


Kommentarer
Postat av: Linneaaa. du vet hon från sidskogen

sista videon ägde ut! :D

2009-09-29 @ 22:08:47
Postat av: evelina

hahaha, jag vet den är helt underbar! :D

vi spelade in den för snart ett år sen men garvar fortfarande när vi ser den xd

2009-09-30 @ 11:22:52
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0