Isle of wight

den bästa resan jag gjort i mitt liv. förutom våran "mamma" och saknaden så var allt helt underbart och bara perfekt. jag saknar iow, jättemycket. jag saknar alla människor, alla nya vänner. åhhh, allt var så duuunderbart verkligen!
some 'member pics:

pajen & ryde <3

kyrkstaden ventnor, underbart vackert

ryde beach by the night

pajen min älskling

alla bussresor

grillkväll i cowes

älsklingsbrudarna

david & gustav <3

gruppen!

gänget

alla dessa discon

adam, min absoluta favorit

madame tussauds

ett tårfyllt farväl

jag längtar till 17de oktober! reunion party

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0