jag har tröttnat på att vänta

heh, jag har börjat lyssna på kent. bra eller dåligt? rätt bra tror jag faktiskt. jag har läst ut i taket lyser stjärnorna nu också, vilket skolan sa att man var tvungen till. men jag gillade den, även om den inte alls var som filmen. och det var den som inspirerade mig till att börja lyssna på kent. men helt ärligt, dom är faktiskt bra!
nu ska jag återigen lacka naglarna, vilket jag gör alltför ofta. men vad gör väl det.. för fina skarom va! sen funderar jag på att ta ett bad, eller om det bara blir till att duscha, det är kvällens fråga.. duscha eller bada!? återstår att se hur det blir. och nu har jag tamejattans tröttnat på att sova ensam igen, så vi får väl se. om jag kryper ner hos kalle ikväll kanske, han har ju trots allt större säng än mig c:

i krig och kärlek och ja du vet allt det där

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0