jag skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det.

igår åkte jag ju från moa/ljusdal klockan 2. så jag var iallafall i gävle 4 satte då kom mamma och hämtade mig, och istället för att stanna i gävle och vara i affärer som stängde om en timme så åkte vi till valbo, där harom ju öppet typ till 8. satte där åt vi först sen gick vi i lite affärer och hade allmänt mysigt. och det var planerat att jag skulle till alec sen på kvällen, men jag mådde sjukt dåligt ett tag. satte jag sa till mamma att jag inte orkade, fast sen när vi var påväg hem från valbo så kom vi på att vi var tvungna att svänga in på HEMKÖP och handla, och där träffade jag ju självklart massa brudar som skulle till alec. satte jag piggade till mig och så blev det alecs place kvällen/natten/morgonen iaf! shit vad mycket jag skrev nu, men aja.
typ världens underbaraste kofta!

singfamijy is the sjit!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0