last inlägg for 2 night!

ah, jag har någon sorts influensa, kanske svinskiten, kanske någon annan. får väl se vad det är såsmåningom. jag pallar ingenting och jag har ont i typ musklerna. speciellt i armarna, och mamma tvingade mig att ta tempen nu, fast jag hade typ bara 38.5, får se vad jag har imorgon bitti.
nu ska jag kolla på mitt 4de avsnitt av 2½ men för kvällen, och lägger mig tidigt såklart, sover hela tiden. satte jag skriver väl iaf imorgon om jag inte har hunnit dö innan dess!
                               

Kommentarer
Postat av: aaaamina

krya på dig älskling<3

2009-09-28 @ 20:51:35
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: evelina

tack, det ska jag <333333

2009-09-29 @ 12:49:54
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0