let me hear you say, louder

mmmh, DJ ALLIGATOR <3
haha, jag har suttit och sorterat in ALLA mina blogginlägg i kategorier idag, så om ni kolla kanske ni ser att jag har skaffat kategorier.. det tog min 3 timmar att göra det. jag blev lite trött påt i slutet, faktiskt. hehe. men nu är det gjort och det är ju fett najs. nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, hon är och hälsar på wiktor tror jag. men seriöst, nu är klockan 8, satte hon kommer nog hem snart. rätt jobbigt när jag inte får nån medicin, doktorns tips var, vila och drick mycket. man ba jahappp, kul..

mumms, england satt fint. jag hade långt hår!
                                             

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0