rödtotts emmsing

just nu sitter jag här och väntar på att jag ska ta ut färgen ur emmas hår, håller på och hjälper henne att bli ännu mera rödtott, hon är supersöt. vi lyssnar på magnus uggla också :D hehe fett bra! jag har gjort en lista med han på spotify (y) jättebra! nu ska jag springa och skölja ur färgen, på emma alltså. brb!
hehe, nu är vi klar med att skölja ur den, perfekt. håret är fortfarande blött, men det ser ut som en riktigt fresch retro färg alltså. bara att vänta och se hur det ser ut när det är torrt! men jag kan visa lite söta bilder, of today:

innan allt började. jag var pigg och seriös jappjapp.
sen började färgningen:

väntan ------------------ resultat!

nu ska vi leka, pussN

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0