why cant I turn back time

alltså, jag fick mvg på mitt svenska prov. och tur var väl det. jag skulle vilja säga, fett bra evelina! och idag har varit en bra dag, pajen kom och sov hos mig igårkväll när jag kom hem. så jag sov inte ensam, dessutom spelade vi badminton på jumpan, me like! det var askul för jag sög.. och du jenny "alex och david..." haha, så fult!
och nu sitter jag här och lyssnar på ashög musik, tur att inte mamma är hemma. fast hon kommer snart. jag ska laga mat till henne så det är klart när hon kommer hem. så generös är jag!
imorgon ska jag ha tacokväll med fbeohk, och så ska mitt hår färgas! och även löshåret. spännande! jag har aldrig haft löshår, men om mitt hår blir för kort när jag klipper mig nästa vecka så tänker jag prova C; och än en gång, tack nichole!

mamma, min älskade söta underbara lilla mamma.
jag älskar dig! det gör jag verkligen.
(även fast du trodde igår att jag hade tagit droger) <3

och eh, en hemlis. ifall det kommer några konstiga inlägg så kan det vara alex och viktor som busar. dom har nämligen lösenordet till min blogg eftersom att vi håller på med företag i sammhällskunskapen, så har vi en blogg till vårat företag. och den har samma inloggningskonto som min blogg. skulle inte förvåna mig om dom busar lite och skriver i min blogg. hehe, gästbloggare we like. tror jag...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahah, Vi har badminton imorrn också.. Du&Jag vs Alex&David! xD

2009-09-09 @ 17:01:38
URL: http://jannyh.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0