yeah

jag har inte vart utanför huset på nästan 3 dygn, hahahahahha! fan vad jag är gay. men jag har fixat massa grejer på bloggen idag. grejen är den, jag ser inte min blogg som ett sätt att få uppmärksamhet eller ett sätt att få folk att veta vad jag tycker och tänker. min blogg, är mer som en vän för mig. en vän som jag kan berätta saker för, som jag kan tala ut hos. och som ALLTID finns där, vart jag än är. det är det att den svarar inte och säger inte imot. så jag gillar min blogg. men iaf. ha-ha vad gay jag är :D
men igentligen gjorde jag detta inlägg bara för att se ifall en grej funkade på blogglovin, satte.
                                              

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0