you won't find nobody else like me

jag åkte som sagt och tittade på futbul igår, söderfors vann med 2-1 mot månkarbo. tur var väl det, typ deras första vinst. hehe, sopor ;) näej men bra iaf. sen så gick jag till amina och där var också robert, men vi gick och lämnade honom vid bussen typ direkt när jag hade kommit dit. sen så tog vi inte med oss nyckeln satt vi var utelåsta i 2 timmar. men vad gör väl det, vi hann iaf prata en stund där. eftersom att våra skills på att göra inbrott har avsvalnat lite över sommaren, hehe. sen åkte jag hem och kollade på en dålig dubbad deckare med pappa och kristin.
och idag har jag vart i skolan, sen säger jag inte så mycket mer om det. förutom att jag, emma & jocke var duktiga och nästan sprang 2,5an. men eftersom att jag aldrig gjort det efter mer än 2 år på aspen så tänker jag fullfölja min pakt att aldrig springa något av domdära dumma elljusspåren! hehe
och eftersom att emma är så himla seg så får jag inte bilderna från i fredags, lite sorgligt. men jag SKA ha dom senast ikväll..
 
lite memorys.


i dagens dagsläge, efter en tuff dag i skolan.

HA-HA, jag saknar er <3
failade på bilden en hel del


aja, jag skriver sen.

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0