drop it

chennare! eller cheddar. vad väljer man? äeh, ingen aning.

solen är tillbaka. och ja, just.. jag fick tillbaka min uppsats om etik och grejer idag MVG och ett chokladägg, ägget gav jag bort. för hör och häpna, jag har bestämt mig för att ha godisförbud.. godisförbud och motion, jag måste looza ett antal kilon och kurvor tills balen och sommaren.

och jag är ganska bestämd nu.. faktiskt.. jag är kurvig som, hmm. en bäck som slingrar sig genom en åker? nej, det lät inte bra.. jag kan inte förklara, men jag vill vara som.. som ett timglas, med smal midja och sen samma form.. jag tänker inte förklara mer nu!

fast jag har inte bestämt än, kanske är okej med lite godis på fredag eller lördagkvällar.. men hellst håller jag min utan, och med popcorn eller naturgodis istället.

varför skriver jag ens om detta?!!!!!! ingen bryr sig och det verkar som om jag vill ha uppmärksamhet... lägg av nu evelina


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0